Przeznaczony do obsługi flot pojazdów, osobowych, ciężarowych, pojazdów oczyszczania dróg „lato i zima”, maszyn budowlanych, ciągników rolniczych, oraz wielu innych specjalnych zastosowań.
Funkcjonalność podstawowa :
- przebieg aktualny pojazdu wg. GPS
- przebieg dzienny wg. GPS
- ilość paliwa zatankowanego
- ilość paliwa w baku (możliwa współpraca z 1 sondą)
- średnie zużycie paliwa
- prędkość pojazdu wg. GPS
- aktualny stan stacyjki zapłonowej
- czas włączenia i wyłączenia silnika
- napięcie akumulatora pojazdu
- lokalizacja bieżąca pojazdu – precyzyjna wg. GPS
- historia tras pojazdów
Dane związane z paliwem opierają się na pomiarze analogowym fabrycznym czujnikiem paliwa w baku. Dokładność odczytu jest zadowalająca dla pojazdów osobowych i dostawczych do 200l pojemności. Dla pojazdów ciężarowych i maszyn budowlanych, zalecane jest zamontowanie przepływomierza, lub sondy pomiarowej. Większą dokładność oferuje odczyt informacji z szyny CAN jeżeli jest dostępna w pojeździe.
Raporty
- dziennych tras przejazdów i postoju
- tras przejazdów pojedynczych dystansów
- czasów postoju
Wykresy
- prędkości pojazdu
- ilości paliwa w baku
- średniego zużycia paliwa
- napięcia w instalacji pokładowej pojazdu
Rozszerzenia funkcjonalności:
PAKIET MARKETINGOWY
- stawianie własnych punktów na mapie (na przykład. Partnerów handlowych)
- raporty czasu i częstości odwiedzin tych punktów
Czas jazdy prywatny / służbowy
po zamontowaniu dodatkowego przełącznika - jazda prywatna / służbowa
- czas jazdy służbowy / prywatny, – przebieg (km) dla jazdy prywatnej
- paliwo zużyte w jeździe prywatnej
Integracja z pojazdem przez CAN-BUS
po zamontowaniu dodatkowego interfejsu pomiarowego
- pomiar przebiegu “z kół” (zgodne z licznikiem)
- pomiar paliwa i prędkości
- pomiar obrotów silnika
Sterowanie zamkiem centralnym, sprawdzanie stanu drzwi i klapy bagażnika
po przypięciu SAT-DOGa do zamka centralnego pojazdu, jeżeli występuje
- zdalne sterowanie z telefonu GSM zamkiem centralnym Zarygluj / Odrygluj
- zdalne sprawdzenie stanu pojazdu (otwarte drzwi, bagażnik)
Przesyłanie alarmów na telefony, przesyłanie alarmów do Centrum Monitoringu
po przypięciu SAT-DOGa do autoalarmu pojazdu, jeżeli występuje
- przesyłanie stanu alarmowania na dowolne telefony GSM
- przesyłanie stanu alarmowania do wybranego Centrum Monitoringu
Przesyłanie alarmów przy próbie lawetowania pojazdu
po podłączeniu dodatkowego czujnika położenia DPS
- przesyłanie stanu alarmowania i pozycjonowanie od ruchu pojazdu zaparkowanego
Pomiar temperatury
po podłączeniu dodatkowej termopary
pomiar temperatury, na przykład w chłodni
Identyfikacja kierowców
po podłączeniu czytnika pastylek Dallas lub czytnika RFID
identyfikacja kierowców (poprzez odczytanie osobistej pastylki Dallas)
Blokada rozruchu
po zamontowaniu dodatkowego przekaźnika blokady rozruchu silnika
zablokowanie możliwości rozruchu silnika pojazdu zdalnie z telefonu GSM