Polityka prywatności
Szanując prawo do prywatności osób, które powierzyły „Dest” Dybowski Tomczak sp. jawna, ul. Braterska 38, 93-563 Łódź, NIP: 7290110053 swoje dane osobowe, w tym osób korzystających z naszych usług, naszych kontrahentów i ich pracowników, deklarujemy, że pozyskane informacje są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa krajowego i unijnego, w sposób zapewniający ich ochronę.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) informujemy, iż:
Administrator danych
- Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i metodach ich przetwarzania, jest „Dest” Dybowski Tomczak sp. jawna.
- W kwestiach dotyczących przetwarzania danych osobowych zachęcamy do kontaktu drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres e-mail: dest@dest.pl
Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania
- Dane osobowe, które zostały pozyskane z formularza kontaktowego, podczas rozmów telefonicznych, korespondencji e-mail, SMS, spotkań będą przetwarzane w celu:
- bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy lub prowadzenia działań zmierzających do zawarcia i realizacji umowy z klientem lub kontrahentem, w zakresie działalności administratora – art. 6 ust. 1 lit. b,c oraz f RODO,
- ealizacji usług, w tym dla wykonania zawartej umowy i sprzedaży produktów – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- rozpatrywania skarg, wniosków i reklamacji, w tym obsługi zgłoszeń – art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO,
- prowadzenia działań marketingowych w celu przedstawiania oferty usług firmy oraz realizacji prawnie uzasadnionego interesu, którym jest konwencjonalny marketing bezpośredni oraz inne formy marketingu lub reklamy – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- wypełnienia prawnie ciążących obowiązków na Administratorze, w tym prowadzenia rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- obrony przed roszczeniami i dochodzeniem roszczeń zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem Administratora danych, do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- zarządzania kadrami, w tym pracownikami oraz współpracownikami oraz organizacji procesów rekrutacyjnych – art. 6 ust. 1 lit. c oraz f RODO.
- Administrator przetwarza dane zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane są zbierane jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie, w stosunku do celów w jakich są przetwarzane.
Odbiorcy danych
- W ramach naszej działalności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
- osobom prowadzącym działalność gospodarczą świadczącym usługi na rzecz Administratora,
- podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa,
- dostawcom zewnętrznych rozwiązań IT,
- w odniesieniu do osób aplikujących na oferty pracy – także portalom rekrutacyjnym.
Udostępnianie danych „Dest” Dybowski Tomczak sp. jawna
- Podanie przez Ciebie danych jest niezbędne, aby nawiązać współpracę i realizować zawartą umowę, jak również spełniać obowiązki prawne. Dotyczy to sytuacji korzystania z oferowanych przez nas usług, sprzedaży produktów, a także w przypadkach, gdy zamierzasz dołączyć do naszego zespołu.
- W pozostałym zakresie (w szczególności dla przetwarzania danych w celach marketingowych) podanie danych jest dobrowolne.
Bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych
- „Dest” Dybowski Tomczak sp. jawna dokłada wszelkich starań, aby chronić dane osobowe klientów i użytkowników przed nieuprawnionym dostępem do nich osób trzecich i w tym zakresie stosuje organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa odpowiadające danemu ryzyku przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 RODO. Wszyscy nasi pracownicy zobowiązani są do przestrzegania naszych Polityk i procedur związanych z poufnością, bezpieczeństwem i prywatnością.
Okres przechowywania danych osobowych
- Administrator przechowuje dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, realizacji umowy, dla danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze nie dłużej niż przez czas określony w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa i nie dłużej niż jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Przykładowo:
- rozpatrywanie wszelkich skarg, wniosków oraz reklamacji przetwarzanie będzie kontynuowane przez okres obowiązywania umowy, a także do momentu zakończenia okresu rękojmi lub finalizacji procesu reklamacyjnego;
- dane osobowe przetwarzane w celu obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń zgodnie z prawnie uzasadnianych interesem będą przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych, zgodnie z przepisami prawnymi;
- dokumenty księgowe będą utrzymywane przez czas wymagany przepisami prawa dotyczący archiwizacji, w szczególności dotyczy to dokumentacji księgowej, która jest przechowywana generalnie przez 5 lat od końca roku, w którym miało miejsce zdarzenie zobowiązujące do utworzenia danego dokumentu;
- dane kadrowe będą przechowywane zgodnie z wymogami prawnymi dotyczącymi archiwizowania dokumentacji pracowniczej, takiej jak akta osobowe, przez okres 50 lub 10 lat w zależności od długości zatrudnienia;
- po zakończeniu procesu rekrutacji, dane będą usuwane bez zbędnej zwłoki, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych, do momenty wycofania zgody;
- w związku z newsletterem oraz marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, dane te są przechowywane do momentu wycofania zgody;
- dane przetwarzane w związku z interesem prawnym Administratora będą przetwarzane do momentu realizowania prawnie uzasadnionych interesów z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, w ww. przypadku – do momenty wyrażenia sprzeciwu;
- pozostałe dane osobowe będą przetwarzane do momentu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Twoje prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych
W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, masz prawo do:
- dostępu do treści przetwarzanych danych (art. 15 RODO),
- sprostowania przetwarzanych danych (art. 16 RODO),
- usunięcia przetwarzanych danych (art. 17 RODO),
- ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- przenoszenia przetwarzanych danych (art. 20 RODO),
- sprzeciwu przetwarzania danych (art. 21 RODO),
- oraz wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora do PUODO (art. 77 RODO).
Transfer danych do krajów trzecich
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do automatycznego podejmowania decyzji, w tym profilowania, w sposób mogący generować jakiekolwiek prawne skutki lub w znaczący sposób wpływać na klientów, dostawców, ich pracowników lub współpracowników, a także pracowników lub współpracowników czy kandydatów do pracy.
Pliki cookies
- Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, będą one zapisane w pamięci Państwa przeglądarki.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies).
- Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
- „niezbędne” – umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników;
- “zabezpieczające” – służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu;
- „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu
- „funkcjonalne” – umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.;
- „reklamowe” – umożliwiają dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- “integracyjne” – związane są z wykorzystywanymi w Serwisie usługami firm trzecich, np. Google Analytics.
- Serwisy obce, których materiały przedstawiamy, mogą także używać cookies, które umożliwiają logowanie się, oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom i zachowaniu użytkownika.
- W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień po wcześniejszym wyrażeniu zgody oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.
Użytkownik decyduje o zakresie dostępu plików cookies do swojego komputera poprzez uprzedni wybór ustawień swojej przeglądarki.
Jak zarządzać plikami cookies w popularnych przeglądarkach?
Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl
Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
Safari: http://safari.helpmax.net/pl/oszczedzanie-czasu/blokowanie-zawartosci/
Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html
Microsoft Edge: https://privacy.microsoft.com/pl-pl/windows-10-microsoft-edge-and-privacy